Zaloguj się
Otrzymaj oprogramowanie w ciągu kilka minut od zamówienia! System automatyczny całodobowo 24/7.
Otrzymaj oprogramowanie w ciągu kilka minut od zamówienia! System automatyczny całodobowo 24/7.
Nieocenione oprogramowanie dla planowania i komunikacji! Mindjet MindManager 2018 for Windows - Single (subskrypcja wieczysta) – 1719 zł (oszczędzasz 125 zł)!
Nieocenione oprogramowanie dla planowania i komunikacji! Mindjet MindManager 2018 for Windows - Single (subskrypcja wieczysta) – 1719 zł (oszczędzasz 125 zł)!

Nieocenione oprogramowanie dla planowania i komunikacji! Mindjet MindManager 2018 for Windows - Single (subskrypcja wieczysta) – 1719 zł (oszczędzasz 125 zł)!

Udostępniaj swoje wykresy i koordynuj je w każdej chwili!

MindManager 2018 to doskonałe narzędzie do zarządzania projektami dzięki nowym możliwościom przetwarzania informacji. MindManager 2018 dla Windows przenosi Twoje działania na wyższy poziom dzięki nowym narzędziom do inteligentnego przeglądania i filtrowania treści, automatyzacji zmian danych w czasie rzeczywistym i dynamicznego przesyłania złożonych informacji. Przedsiębiorstwa dowolnej wielkości mogą przejąć kontrolę nad swoimi najcenniejszymi zasobami - czasem i pracą - w celu uzyskania lepszych wyników. Najnowsza wersja MindManager jest dostarczana jako wersja lokalna dla indywidualnych użytkowników, a wersja Enterprise jest również dostępna dla zespołów dowolnej wielkości - od małych firm po duże globalne firmy.

Nowe i ulepszone funkcje w MindManager 2018 dla Windows:

  • NOWOŚĆ! Kreator paska narzędzi: zaprogramuj swoje karty, aby przekazać rzeczywistą historię o projekcie lub firmie. Dzięki nowemu narzędziu do formatowania warunkowego można aktywować dynamiczne zmiany w formie, kolorze i wiele innych zgodnie z wybranymi kryteriami i danymi.
  • NOWOŚĆ! Architekt cyfrowy: całkowicie kontroluje wygląd twoich kart. Twórz modele biznesowe i plany strategiczne, które wyglądają świetnie i są łatwe do wdrożenia. Ponadto można dowolnie dodawać elementy markowe, takie jak logo i inne elementy projektu.
  • NOWOŚĆ! Zestaw narzędzi do opracowania strategii biznesowej: lepiej zrozumieć związki i zależności dzięki nowym diagramom i konfigurowalnym matrycom, które zapewnią bardziej przemyślany sposób myślenia, inteligentne rozwiązania i lepsze wyniki.
  • NOWOŚĆ! Wydawca: udostępniaj mapy współpracownikom przez e-mail, publikuj je w sieciach społecznościowych lub umieszczaj na swoich stronach lub blogach.
  • NOWOŚĆ! Interaktywny eksport prezentacji: dokładnie zarządzaj sposobem, w jaki obserwatorzy przeglądają mapę, wykorzystując najnowszy rozwój HTML5 w funkcjach eksportowania interaktywnych map. Nie wymaga to od użytkownika dodatkowej pracy i pozytywnie wpływa na prezentację.
  • NOWOŚĆ! Zobacz harmonogram: uporządkuj listę spraw w lakonicznym, wygodnym i zawsze dostępnym kalendarzu. Dzięki prostej funkcji tworzenia harmonogramu za pomocą przeciągania i upuszczania można dodawać daty do zadań tworzonych w procesie dyskusji lub planowania, bez żadnych trudności.
  • NOWOŚĆ! Omówienie priorytetów: zminimalizuj brakujące terminy i upewnij się, że użytkownicy pracują nad właściwym zadaniem we właściwym czasie. Oznacz priorytetowe ikony przedmiotami i zmieniaj je podczas wprowadzania zmian priorytetów.
  • NOWOŚĆ! Inteligentny filtr: przeglądaj potrzebne informacje za pomocą nowej oryginalnej reprezentacji warstwa po warstwie, w której wybrane elementy są wyświetlane wizualnie, podczas gdy reszta mapy pozostaje widoczna w tle. Nowa funkcja SmartFade ™ przenosi wybrane informacje na pierwszy plan.
  • ULEPSZONO! Nagłówki linków: czytelny i pojemny tekst hiperłącza wyświetla tytuł strony docelowej lub sformułowania zdefiniowane przez użytkownika.
  • ROZSZERZONE zarządzanie plikami: Dropbox, Box, OneDrive, Dysk Google, SharePoint - teraz możesz przechowywać swoje pliki MindManager w dowolnej popularnej usłudze "chmurowej".

Obszar zastosowań: firmowe

Rabat nie sumuje się z innymi promocjami i upustami.

Czas promocji: 01.10.18 – 31.10.18

W przypadku pytań – zadzwoń +48 (22) 390 62 42, wyślij wiadomość na adres e-mail: sales@softlist.pl lub skontaktuj się z naszym ekspertem za pomocą czatu znajdującego się na stronie sklepu internetowego.