

Wygodny asystent w projektowaniu prezentacji. ThinkCell
27 Września 2018
Wtyczka Think-cell pozwala na tworzenie dwuwymiarowego diagramu bez większego wysiłku bezpośrednio na stronie, na której tworzysz prezentację przy użyciu danych Excel.
Wtyczka jest zaprojektowana bezpośrednio dla programu PowerPoint oraz współpracuje z danymi Excel, dlatego instalacja i integracja z aplikacjami Microsoft Office zajmie minimalnie czas. Aby bardziej szczegółowo zapoznać się z programem, przygotowaliśmy odpowiedzi na główne pytanie dotyczące korzystania z Think-cell chart.
Aby zainstalować wtyczkę, uruchom dysk licencyjny na komputerze lub otwórz plik instalacyjny na komputerze. Program wyświetli monit o podanie ścieżki zapisu na dysku. Po wykonaniu standardowych kroków instalacji, okno wtyczki poprosi o otwarcie programu PowerPoint, aby rozpocząć pracę z komórką Think.
Po otwarciu aplikacji PowerPoint należy podać klucz licencyjny i nazwę organizacji. Dopiero po weryfikacji klucza wtyczka zostanie wbudowana w program i można go użyć do tworzenia diagramów.
Utworzenie diagramu za pomocą wtyczki zajmuje to kilka minut, nawet jeśli instalujesz rozszerzenie po raz pierwszy. Duża liczba szablonów do konstruowania różnego rodzaju diagramów, a także możliwość dostosowania wykresu Think-Cell do indywidualnych potrzeb sprawiają, że program jest bardzo łatwy w użyciu.
Aby rozpocząć, wybierz kartę Plik z menu Narzędzia PowerPoint i określ ścieżkę do żądanego dokumentu z prezentacją. Po otwarciu slajdów panel wykresu Think-cell znajdujący się w lewym górnym rogu będzie aktywny. Aby uzyskać dostęp do wykresów, kliknij przycisk "Charts".
Think-cell dla PowerPoint
W aplikacji PowerPoint możesz tworzyć wykresy bez specjalnej wtyczki, korzystając z wbudowanych narzędzi. Jednak wizualizacja danych za pomocą standardowych narzędzi nie jest tak jakościowa jak w przypadku użycia komórki Think.
Wykres Think-cell to proste rozszerzenie z wieloma wygodnymi ustawieniami i biblioteką diagramów, nawet specjalistycznych. Używanie wtyczki do programu PowerPoint sprawi, że dane szybko staną się kolorowe, stylowe, bez zniekształcania informacji. Wszystkie elementy graficzne będą wyświetlane wyraźnie na swoich miejscach, a informacje tekstowe mogą być wykonane w tym samym stylu co cała prezentacja.
Think-cell dla Office 2010
Jeśli instalujesz wtyczkę do programu PowerPoint, prawdopodobnie masz już zainstalowane aplikacje PowerPoint i Excel. Aby rozszerzenie działało na twoim komputerze, musisz posiadać: Windows 7 lub wyższy, Microsoft Office 2007 lub PowerPoint i Excel.
Należy pamiętać, że do pomyślnej instalacji wtyczki potrzebne jest około 80 MB wolnego miejsca na dysku.
Think-cell dla komputerów Mac
Twórcy oprogramowania na oficjalnej stronie wskazują, że obecnie nie ma możliwości korzystania z wtyczki wykresu Think-cell na komputerach Mac. Rozszerzenie działa tylko w pakiecie Microsoft Office dla systemu Windows.
Jeśli chcesz zainstalować wtyczkę w systemie Mac OS, użyj wirtualizacji Parallels Desktop lub wirtualizacji VMware Fusion.