Otrzymaj oprogramowanie w ciągu kilka minut od zamówienia! System automatyczny całodobowo 24/7.
Otrzymaj oprogramowanie w ciągu kilka minut od zamówienia! System automatyczny całodobowo 24/7.
Trzy nowe sposoby tworzenia biletu w Jira za pomocą Slacka

Trzy nowe sposoby tworzenia biletu w Jira za pomocą Slacka

Jira Cloud jest zintegrowana z korporacyjnym komunikatorem Slacka, dlatego warto rozważyć utworzenie błędów Jira bezpośrednio z czatów w Slack. Bez wychodzenia z kontekstu rozmowy użytkownik może teraz szybko zgłosic problem w Jira na kilka sposobów: z wiadomości Slack, wspominając o botie Jira w Slack lub używając komendy / jira na czacie.

Rzućmy okiem na to, jak te nowe zespoły mogą polepszyć waszą współpracę wykorzystując Slack.

1. Funkcje przesyłania wiadomości

W firmie Atlassian większość zespołów ds. produktów ma własne dedykowane kanały wsparcia technicznego w Slack (na przykład # help-jira-slack). Przed wprowadzeniem innowacji, jeśli Jira musiała dodać zapytania, wymagało to kilku kroków:

„Otwórz przeglądarkę internetową i przejdź do Jira, a następnie znajdź potrzebny projekt

Skopiuj wiadomość ze Slacka i użyj jej do wypełnienia formularza tworzenia problemu.

Wróć do Slacka i potwierdź utworzenie biletu.”

Obecnie zespół Atlassian pominął ten proces, korzystając z możliwości tworzenia błędów w Jira za pośrednictwem Slacka.

Producent dodał nową funkcję wiadomości o nazwie „Create issue form” w oryginale. Ta działanie pojawia się w każdej wiadomości w Slacku i umożliwia utworzenie biletu w Jira, który jest wstępnie

wypełniony opisem z wykorzystaniem szczegółów z samej wiadomości. Z czasem ten formularz stanie się bardziej inteligentny w określaniu i wypełnianiu poprawnego opisu nowego biletu.

Jeśli użytkownik jest zadowolony z krótkiego i pełnego opisu, może szybko wybrać projekt i rodzaj problemu, a następnie wystarczy kliknąć przycisk, a bilet zostanie utworzony.

Na ścieżce Jira można znaleźć link zwrotny, który doprowadzi do rozmowy, w której omówiono problem tworzenia biletu w Slacku. Pozwala to uzyskać pełny kontekst tego, co spowodowało utworzenie aplikacji, a także wszelkie konwersacje, które miały miejsce później.

2. Upomnienie bota + szybka składnia

Za każdym razem, gdy zachodziła potrzeba wprowadzienia nowej funkcji w oprogramowaniu, trzeba było poświęcić dużo czasu, aby upewnić się, że funkcjonalność działa nawet w najbardziej nietypowych warunkach. Przeprowadzone szybkie testy były dość bolesnym procesem. Ktoś musiał ręcznie wrócić do kanału Slack i przetworzyć każdy zgłoszony bilet podczas testu. Teraz, gdy uruchomiłeś możliwość tworzenia biletu, wykorzystując bota. Wiadomości podczas testu mogą wyglądać mniej więcej tak:

User: @jira create bug Problem - suwak na stronie nie działa

User2: @jira create task Nowe warunki tworzenia flag

User3: @jira create bug Po dodaniu do koszyka więcej niż 10 przedmiotów, resetuje się do zera

Korzystając ze składni @jira create [type] [summary], możesz szybko tworzyć zgłoszenia podczas sortowania błędów i zadań. Dla menedżera produktu będzie to najlepszy sposób sortowania. Ktoś może skontaktować się z deweloperem z problemem, który odkrył za pośrednictwem Slacka, lub może komunikować się osobiście, a menedżer będzie mógł tworzyć nowe bilety bezpośrednio w czacie, w trakcie komunikacji.

Taki przepływ pracy robi kilka rzeczy:

Cały zespół widzi, że bilet został utworzony.

Tworzenie biletów w locie. Zamiast przejść do innego okna przeglądarki, aby uzyskać dostęp do Jiry, łatwiej napisać kilka wierszy w komunikatorze, w których menedżerowie spędzają najwięcej czasu - Slack.

Możesz śledzić przyszłą ścieżkę swojego biletu i upewnij się, że został zauważony, i wkrótce błąd zostanie naprawiony.

3. /jira create

Czy kiedykolwiek kontaktował się z tobą użytkownik lub projektakt, który był absolutnie pewien, że znalazł błąd w kodzie? Jeżeli stykałeś się z taką sytucją niejednokrotnie to teraz, korzystając z polecenia new/jira create, możesz szybko tworzyć bilety Jira bezpośrednio z prywatnego czatu. Jest to świetne rozwiązanie do szybkiego wysłania raportu o błędzie, a także pozwala innej osobie w korespondencji zrozumieć, że specjalista potwierdził błąd i stworzył problem dla raportu.

Polecenie /jira create jest obsługiwane zarówno w osobistej korespondencji, jak i kanałach grupowych, będzie również działać na dowolnym kanale publicznym lub prywatnym, niezależnie od tego, czy bot Jira jest na tym kanale.